A hosszú évek alatt komoly tapasztalatokat szereztünk az informatikának nem csak a technológiai, hanem az emberi oldalról is. Így a munkaerő kölcsönzéstől, a hálózatépítésen át, egészen a biztonságtechnikai megoldásokig széles körben tudunk segítséget nyújtani a hozzánk forduló cégeknek.
Rendszertámogatás, üzemeltetés, outsourcing
A kihelyezett informatikai üzemeltetés több mint egy egyszerű ügyfél – szolgáltató kapcsolat. Ez a forma igazán jól csak akkor tud működni, ha a felek között bizalmi, partneri kapcsolat áll fenn, amely lehetővé teszi, hogy a kihelyezett üzemeltetési csapat, mint belső szolgáltatási egység működjön.
Bővebben
OTRS ticketing
Az OTRS ticketing, avagy hibajegy kezelő rendszer egy vezető help desk szoftver megoldás, amely könnyebbé és átláthatóbbá teszi a cégek belső és külső informatikai problémáink nyomon követését. A program hibajegy kezelő rendszerével, egyszerűen megoldható a beérkező hibajelentések, kérések, panaszokat kezelése, a hozzájuk előre megállapított megoldás időn (SLA) belül. Az egyes esetek állapotáról folyamatos jelentést kapnak a bejelentők, igény esetén a vezetőség is nyomon követheti a megoldás menetét.
Bővebben
Munkaerő toborzás
A munkaerő toborzás kapcsán partnerünk részére biztosítjuk a megfelelő munkaerő kiválasztást, mellyel időt, energiát és vesződséget takarítunk meg megbízónk részére.
Bővebben
Virtualizáció
Vállaljuk saját hardverekkel rendelkező vállalatok IT rendszerének virtualizációját, illetve megfelelő hardverekkel nem rendelkező ügyfelek számára szükséges infrastruktúra kialakítását.
Bővebben
Hálózatépítés
Érdemes kiemelt figyelmet fordítani a hálózat megtervezésére, a passzív és aktív eszközökre, a kommunikációs igények kiszolgálására, más rendszerekkel, hálózatokkal való összeköttetésre és a hálózat felügyeletére, üzemeltetésére.
Bővebben
Biztonságtechnika
A videótechnikai megoldások, illetve a beléptető rendszerek különböző megoldásainak felhasználásával hatékonyan növelheti cége biztonságát.
Bővebben
VoIP - Internet telefon
Általánosságban elmondható, hogy az IP-alapú beszélgetés jóval olcsóbb a hagyományos távbeszélőn folytatottnál. A szolgáltató hálózatán belüli hívások jellemzően ingyenesek, hiszen ezek csak az Internetet veszik igénybe és vannak lehetőségek voip szolgáltatás használatával más voip szolgáltató előfizetőjének ingyenes hívására is.
Bővebben