OTRS logo
[slideshow_deploy id=’108′]Az OTRS ticketing, avagy hibajegy kezelő rendszer egy vezető help desk szoftver megoldás, amely könnyebbé és átláthatóbbá teszi a cégek belső és külső informatikai problémáink nyomon követését. A program hibajegy kezelő rendszerével, egyszerűen megoldható a beérkező hibajelentések, kérések, panaszok kezelése, a hozzájuk előre megállapított megoldási időn belül (SLA). Az egyes esetek állapotáról folyamatos jelentést kapnak a bejelentők, igény esetén a vezetőség is nyomon követheti a megoldás menetét. A szoftver segítségével könnyen feltérképezheti a zavartalan működést megakadályozó pillanatnyi problémákat és átfogó képet kap azok várható kijavításáról. Cégünk vállalja a szoftver bevezetését és integrációját az Önök informatika környezetébe.

A szoftver további számos kiegészítő lehetőséget rejt:

  • mobiltelefon applikáció (iPhone, Android)
  • azonos bejelentések egyidejű kezelése
  • tudásbázis
  • munkaidő nyomon követése, elszámolás
  • ügyfél-elégedettség mérése

Többplatformos támogatás:

  • -adatbázisok: MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle
  • felhasználók integrálása más adatbázisokból: Activ directory OpenLDAP
  • népszerű webszerverekkel támogatása: Apache, Miscrosoft IIS
  • platformfüggetlen: Linux, Windows, MacOS X10.x
  • támogatott kommunikációs protokollok: IMAP, IMAPS, IMAPTLS, POP3, POP3S, POP3TLS, SMTP, SMTPS, SMTPTLS
  • népszerű webböngészők támogatás: Internet Explorer 8+, Firefox 10+, Safari 5+

OTRS rendszer hardver követelményei:

  • min. 2 GHz Xeon vagy hasonló processzor
  • min. 2 GB RAM
  • 160 GB tárhely