Üzemeltetés

IT szolgáltatásokNapjainkban az informatikai üzemeltetési feladatok külső vállalkozóval történő megoldása gazdasági és informatikai szempontokból sok esetben indokolt.
A rendszer egyszerre költséghatékony és optimalizált. Költséghatékony, mert nem kell saját szervezeten belül a szükséges – a kiszervezéshez képest többszörös költséget jelentő – infrastruktúra fenntartása. Optimalizált, hiszen csökkenthető a humán ráfordítás, átláthatóvá válik a szervezeti működés, mérhetővé válik az IT tevékenység, nyomon követhetők lesznek a változások, számszerűsíthetők a belső szolgáltatások.

A megnövekedett igény oka: Nem kell saját szervezeten belül erre erőforrást allokálni. Ez nagyvállalatoknál feleslegesen nagy költséget jelent, kicsiknek pedig egyszerűen nincsen rá pénze. Szolgáltatási csomagtól függően teljes körű védelmet kap. Magasan képzett, nagy tapasztalatokkal rendelkező, a változó igényekre gyorsan és kreatívan reagáló munkatársaink és a kontrollált, jól tervezhető költségek előnyt jelentenek.

Rendszertámogatás

A kihelyezett informatikai üzemeltetés több mint egy egyszerű ügyfél – szolgáltató kapcsolat. Ez a forma igazán jól csak akkor tud működni, ha a felek között bizalmi, partneri kapcsolat áll fenn, amely lehetővé teszi, hogy a kihelyezett üzemeltetési csapat, mint belső szolgáltatási egység működjön.

Átalánydíjas rendszerfelügyeleti szolgáltatásaink keretében biztosítjuk a teljes informatikai rendszer üzemeltetését, mely tartalmazza az IT eszközök karbantartását, felügyeletét, esetleges cseréjét, új konfigurációk kialakítását, hardveres és szoftveres támogatás nyújtását.

Outsourcing

A rendelkezésre állás különböző rendszerek esetében eltérő lehet, mely a legtöbb esetben a munkaidő függvényében változik. Akár folyamatos jelenlét biztosításával/Outsourcing, akár rendszeres, személyes megjelenéssel, vagy távfelügyeleti eszközök használatával segítséget nyújt az informatikai rendszer folyamatos üzemének biztosításában, az elvárt rendelkezésre állás megvalósításában.

Az általunk teljesítendő szolgáltatáshoz eredménykontrollként szolgáltatási szintek (service level) kerülnek hozzárendelésre, amelyben az üzemeltetett rendszer ügyfelünk által elvárt rendelkezésre állása kerül meghatározásra, így minden ügyfelünk számára személyre szabott szolgáltatási szintet kínálunk, melyet egyedi szolgáltatási szerződésben rögzítünk. Első lépésben az ügyféllel kapacitásai, a feladatra allokálható erőforrásai és elvárásai alapján kiválasztjuk a számára megfelelő szolgáltatási csomagot. Konkrét folyamatleírást Partnerünk részére személyes konzultációt követően készítünk, a funkciókat igény szerint testre szabjuk. Ezen szerződésben a rendelkezésre állás mellett időhatár kerül kikötésre a felmerülő üzemeltetési helyzetek, kezelésének megkezdésére és teljesítésére vonatkozóan.